.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی:جهاد اقتصادي بايد به برنامه عملياتي تبديل شود

عضو شوراي اسلامي شهر ساري با اشاره به نامگذاري سالجاري از سوي رهبر معظم انقلاب بنام جهاد اقتصادي گفت: به اعتقاد من براي تحقق اهداف عاليه مترتب بر جهاد اقتصادي كه عموما ناظر بر حوزه هاي اقتصادي است بايد برنامه اي عملياتي و كاربردي تدوين گردد.

محمد دامادي در گفتگو با خبرنگار ما تصريح كرد:‌جهاد اقتصادي بعنوان يك سياست اقتصادي راهبردي كه ريشه در فرهنگ غني اسلامي دارد يكي از نيازهاي اساسي جامعه ما در شرايط كنوني است.

وي گفت:نگاهي به شرايط حاكم بر نظام بين الملل و تنش هاي منطقه اي نشان مي دهد كه استقلال اقتصادي در راستاي استراتژي توسعه اسلامي يكي از نيازهاي كليدي جهان اسلام است.
دامادي با ستايش از آينده نگري رهبر معظم انقلاب گفت: بررسي اجمالي موضع گيري هاي خصمانه دشمنان و معاندان نظام اسلامي در سالهاي اخير و بويژه در مقوله پرونده هسته اي نشان مي دهد كه جهاد اقتصادي موثرترين استراتژي براي خنثي سازي توطئه هاي متعدد غرب عليه نظام اسلامي است.

عضو شوراي اسلامي شهر ساري با ارائه تحليلي از موقعيت ممتاز ، حساس و ژئوپلتيك ايران اسلامي در منطقه خاور ميانه تصريح كرد: واقعيت اين است كه جهان غرب بدرستي دريافته است كه بدون ايران هيچ يك از الگوهاي مورد نظر آنان در منطقه قابليت تحقق و اجرا را نخواهد داشت و حذف ايران از معادلات منطقه اي و جهاني خسارت هاي زيادي را براي جهان غرب در پي خواهد داشت.

دامادي خاطر نشان كرد:‌در حاليكه در چند سال اخير فشار تحريم ها و صدور قطعنامه هاي متعدد عليه نظام اسلامي شدت يافته است اما عزم ملت هوشمند ايران تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب دشمنان را به زانو در آورد.

وي با تاكيد بر ضرورت هوشمندي آحاد ملت ايران در فرآيند تحولات ملي و منطقه اي گفت: استفاده از همه ظرفيت ها، اهتمام به بهره وري بهينه از منابع موجود، برنامه محوري و پرهيز از هر گونه تنش در فضاي سياسي كشور و همچنين حركت در مسير رهبري و حمايت از دولت خدمتگزار از جمله مولفه هايي است كه كما في السابق تضمين منافع ملي ما را در پي خواهد داشت.

دامادي در پايان تاكيد كرد:‌جهاد اقتصادي بعنوان يكي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري و راهبرد استراتژيك سال 1390 در دستور كار شوراي اسلامي شهر ساري قرار دارد و برنامه هاي متنوعي در اين خصوص در دست تدوين است كه بزودي سرفصل هاي آن به اطلاع شهروندان ارجمند مركز استان خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.